2010. május 21., péntek

Ez vagyok én

Pásztory Janka vagyok, 31 éves, Mérleg-Oroszlán. Jelenleg Finnországban, Espooban élek férjemmel. Szeretem ezt az északi, kissé rideg országot. Leginkább tavasszal és nyáron, amikor a napsütés átveszi a főszerepet, és mindent beborít a fény, akár éjszaka is.

A scrapbookkal 2008 nyarán találkoztam, mikor az esküvői képeinket szerettem volna valamilyen érdekesebb módon megörökíteni. A hagyományos formája tetszett meg először, de mivel annyi mindenbe fogtam már addig bele, és a lelkesedésem egyik hobbinál sem tartott pár hónapnál tovább, ezért inkább a digitális változatot kezdtem el tanulni. És láss csodát, én, aki utálta a számítógépet, soha nem töltött előtte 1 óránál többet, egyszeriben a rabjává váltam a Photoshopnak és a digitális scrapbooknak.

Mára olyannyira az életem részévé vált, hogy nem tudnám elképzelni nélküle a világomat. Eszerint és ezen keresztül látok mindent. Imádom, hogy mindent megörökíthetek. Olyan pillanatokat is, amelyek mellett elmennénk egyébként, amelyek nem "lényegesek". Szeretem, hogy ennek segítségével nem pusztán dokumentálom az életem (és a körülöttem lévők életének) történéseit, hanem igazából emlékeket alkotok.

0 megjegyzés: