2011. november 4., péntek

Happy DSD! (freebie blog train)

Sziasztok!

A Digitális Scrapbooking Napját ugyan csak holnap ünnepeljük, de már mindenki olyan izgatott a blogvonattal kapcsolatban, hogy már ma szerettük volna megmutatni, mivel szorgoskodtunk az elmúlt hetekben.

A Scrapbook.hu-n indított blogvonatunk témája ezúttal az otthont érinti: a legjobb helyet, a finom fészekmeleget, a családot, a barátokat. Az Otthon, édes otthon nevű blogvonat telis tele van csodás rakománnyal. 25 vagon csatlakozik hozzá, ne hagyjatok ki senkit!

Kérlek benneteket, ha kedveteket lelitek a freebie-kben, letöltitek őket, akkor hagyjatok pár kedves mondatot az alkotónál. Mindenki hálával fogadja köszöneteteket a sok munkáért cserébe, amit végzett. Néha elég egyetlen szó, amely megváltoztatja a világot ;)

**************************************

Happy DSD for you! We, at the Hungarian scrapbook site, made a giant blog train for you all. Theme is Home Sweet Home. We preferred to create Hungarian labels and wordarts, but surely, you can find some in English, as well. Our blog train has 25 carriages - it's huge, isn't it? Jump in every blogs and please, leave some nice comments. I think everybody deserves it. Thanks.

1. gólya - első állomás / first stop
2. Janka - itt vagy / here you are
3. Gigi - következő állomás / next stop
4. beszteri
5. Didó
6. Krysty
7. Mörjike
8. Kolibri
9. Altalena
10. zitz
11. icka
12. Rainbow
13. ritacica30
14. Bóbita
15. minyu
16. rszmini
17. Darinka
18. beedee
19. Maja
20. Merienn
21. Timo
22. Kriszta
23. szrjudit
24. ányi
25. Krisz


Íme, az én készletem: 12 papírt és 34 elemet tartalmaz.
This is my kit, which contains 12 papers and 34 elements.


Csináltam 6 darab 3x4 inches hibrid kártyát is, amelyet ki tudtok nyomtatni. A kártyák .jpg-ben is megvannak, így akár digitális oldalakra is rá tudjátok tenni őket. Az angol és magyar nyelvűeket külön csomagoltam, így azt töltitek le, amelyiket akarjátok.

I made 6 hybrid cards, as well. The 3x4 inch cards are
in .jpg version and in ready-to-print .pdf version. I packed the Hungarian and the English cards separated, so you can download which one you want.
Magyar nyelvű kártyák letöltése / Download Hungarian cards
Angol nyelvű kártyák letöltése / Download English cards


Remélem, tetszik az én rakományom. Siessetek, nézzétek meg a többiekét is :)
Jó hétvégét!

24 megjegyzés:

todido írta...

imádom mindet, és naná, vittem is!! köszönöm!! csodás napot Neked ;)

Szilvi írta...

Nagyon tetszik és külön köszi a nyomtatható cuccokért, imádom!

altalena írta...

Nagyon köszönöm az egész blogtrain lebonyolítását, fantasztikus dolgok születtek, és tanultunk is sokat tőled. A készleted imádnivalóóó :)*

Margó írta...

Janka, ismét sok-sok szuper készlethez juthatok, amit külön köszönök Neked! ... és viszem a már így is csodásnak látszó készleted, alig várom, hogy bontogathassam:-))

Unknown írta...

Én is köszönöm az egész lebonyolítást, és az útközbeni profi tanácsokat. A bátorítástól, és nógatásról nem is beszélve!
Vittem a részedet, a virágokat előre imádom, és ha jól látom, megbújik ott egy gyönyörű csipke is. Nyami!

Secima írta...

Csodás dolgokat készítettél. Jó, hogy ilyen klasszul összefogtad ezt a vonatot. Köszi és a freebie-t is. :))))

Kriszta írta...

Nagyon klassz mindegyik. Köszönöm.

beedee írta...

Csodaszép, mint mindig! Köszönöm!

Rika írta...

Nagyon klasszak, szeretem a fa mintás papírokat :-) Köszi!

Kriszta (hozak) írta...

Janka köszönöm a szépséges dolgokat, mindet letöltöttem. Köszönet még, hogy részt vehettem benne.

Ilus írta...

Köszönöm, csodás készlet!

icka írta...

Janka, szuper a készleted, köszi mindent!

szrjudit írta...

Imádom, úgy ahogy van, szuper!

evadraga írta...

Csodás papírok (megint csíkos-szerelmes lettem), és nagyon kedves elemek!!! :-) Mindmind imádom. Nagyon köszönöm, boldogan vittem. :-)
Ügyesen levezényelted ezt a blog-vonatot Janka, elismerésem a sok munkáért! :-)

T írta...

pár óra múlva meglesz az új gépem, addig csak bámészkodok és utána viszem a cuccost!! nagyon köszönöm, már csak egy kis idő kell majd az alkotásra...öööö időgéped nincs???

ziti írta...

csak most értem ide, azaz csak most tudtam elcipelni a vagonod tartalmát

sandybell127 írta...

Köszönöm ezt a szuperséges vagont is! :)

Névtelen írta...

Janka, ez gyönyörű!!!! Köszönöm!

Whitefrost írta...

Vittem ezt a gyönyörű készletet amiért egy hatalmas köszönet és csodállak a fantasztikus szervezésért.Remélem legközelebb tudok csatlakozni én is:)

Annamari írta...

Végre itt vagyok és vihetem ezt a szépséget! Már alig vártam! A kedvenc vagonom! :) Köszönöm!

Timi írta...

Köszönöm Janka!

Viki írta...

Köszönöm, Janka! Én a vonatról lemaradok, de a kártyákat elviszem! Az éven költöztünk össze a párommal és ezek a feliratok egyből beindították a fantáziámat!

etherealfire írta...

Lovely shares - thanks so much :)

RoseAddict írta...

Köszönöm, Janka!