2011. április 22., péntek

Magnólia Blog Train Freebie

Ahhoz képest, hogy bizonytalanra mondtam a résztvételemet, pár nap múlva el is készültem a készlettel. Nagyon jó kis játék volt. Fantasztikus, hogy a többiek is mit hoztak ki belőle!

******************************************************
"Some" Hungarian scrappers and designers joined to create a huge blog train kit. We were inspired by the Magnolia tree. I hope you like my part and don't miss a carriage of this long long train.

The whole kit - simply fantastic :)


My part



innen jöttél / you came from here: Icka
következő állomás / next stop: Noémi (Kolibri)

Ha eltévedtél volna, itt megtalálod az összes résztvevőt.
If you are lost, check out the participants' list here.

29 megjegyzés:

altalena írta...

Ez igen, Janka... minden részletét imádom!!! Köszönöm, hogy te is foglaltál egy állomást az úton:D

Lululu írta...

Gyönyörűséges! Köszönöm szépen a készletet!

todido írta...

nagyjából ennyi: wow :) szuper, dehát milyen is lehetne :) köszi, szaladok tölteni, alkotni, ja és puszi :)

Secima írta...

Csodaszép! Köszönöm. :)

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm!

Minyu írta...

Nagyon tetszik. A papírokért odavagyok! Köszönöm!

Giny írta...

Nagyon-nagyon tetszik a készletrészed, köszönöm szépen!:)

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 3 post on Apr. 22, 2011. Thanks again.

Margó írta...

Janka, hogy én ezt hogy élvezem! Olyan sok készletem lesz!!! Egész éjjel bontogatom - mert most töltögetem -! De izgalmas, amiket itt látok Nálad, tudom gyönyörű lesz kibontva!!! Köszönöm!

T írta...

Szépséges, köszi, vittem!!!

icka írta...

húúú szuper jó lett, köszi!!!

Krisz írta...

Köszi, gyönyörű készlet! Vittem! :)

Annamari írta...

Köszi Janka! Nagyon szép lett! :)

Unknown írta...

Csipkekeret! Rátapintottál a gyengémre. Imádok mindent, ami csipke, mostanában. Köszönöm, már viszem is!

Eszter(beszteri) írta...

köszönettel vittem! :)

beedee írta...

Csodaszépséges!!! Köszönöm, elvittem!!

pufiindian írta...

Köszönettel vittem. Szépnek ígérkezik.

Tinci írta...

Szuperséges lett! Viszem, köszi!

Névtelen írta...

What a pretty addition to this lovely train! Thank you - best wishes!

Dtimy írta...

Jajjj, de szuperszép, köszi!!!!

Puzsi írta...

Szépséges... Köszönöm, viszem is magammal.

Kriszta (hozak) írta...

Nagyon vártam, hogy milyen lesz kibontva és nem csalódtam. Imádom!

Timi írta...

Nagyon szuper! Köszönöm!

Blissz írta...

Csodálatos! Nagyon szép! Köszönöm szépen!

Réka írta...

Húúú, de szuper!!! Kedvencem a madárkalitka!!! ;D KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!

do írta...

Csodaszép!!! Már oda vagyok érte, és még csak most fogom letölteni. Köszönöm!!!

Toni írta...

Szeretem, köszönöm!

M. írta...

Köszi Janka!

Osli írta...

Még jó, hogy ez egy olyan vonat, ami megvár ;) A későn jövő utas is felpakolhat, vagy le. :D Köszönettel vittem a te csodaszép részletedet is.