2009. augusztus 31., hétfő

Én és a hagyományos scrapbook

Igaz, hogy digis vagyok, de azért szeretem a hagyományos technikát is. Sőt! Gyűjtögetek, mint a kishörcsög, arra várva, hátha egyszer lesz elég bátorságom ahhoz, hogy nekiessek valami nagyobb projektnek is, mint egy képeslap. Nem mintha ebben profi lennék :D Már csináltam kettőt :)

Gondoltam, megmutatom, mit halmoztam fel az elmúlt laza egy év folyamán. Így talán elhiszitek, hogy tényleg érdekel. Csak egy kis lökésre és irányításra lenne szükségem. Na, ezért lesznek jók ezek a találkozók, amit Gigi és Betsie ígért. Így talán a dumálgatás mellett arra is lesz lehetőségünk, hogy kicsit nekibátorodjunk és alkossunk valamit papírból :)


A legújabb szerzemény:
(Egyébként ma vettem észre a beszerzett lapkötegem hátuljára nyomtatott felhasználási javaslatot. Kiderült, hogy ez is olyan core'dinations-szerű papír, színes maggal :) Nagyon király! Istenem, csak el ne rontsam a csudaszép papírokat!)

Úgy döntöttem, összeszedem a bátorságomat és bátor oroszlán leszek: belevágok Timcsoca kihívásaiba. Ugye, észben tartjátok Ti is?
1. A blogján meghirdetett "rózsás bögre"-kihívás, ahol is a bögrét kell liftelni, hogy úgy mondjam :D Határidő: szept. 4.
2. Gyűrt hátteres kihívás, amit a scrapbook.hu-n hirdetett meg. Nem tűnt bonyolultnak, úgyhogy nekiszomorodom. Határidő: szept. 20.

Most pedig még egy timcsocás ötletnek veselkedek neki: levegőn száradó gyurmából fogok scrapbook elemeket készíteni (l. scrapbook.hu). Ha jól sikerültek, megmutatom őket :D

6 megjegyzés:

altalena írta...

ó micsoda gyönyörűségek... nekem is nagyobb kedvem lett a hagyományos technikához,mióta Gigiék csepegtetik az infót, hogy lesz fix helyünk minden hónapban:) Mert ugye ugyan így vagyok mint te, itt van ez a sok cucc és igazából mégsem állok neki, de majd most:D

Ányi írta...

Ó, mennyi gyönyörűség! Nekem a lelkesedés és a bátorság meg minden megvan, csupán egy dolog hiányzik - a hozzávalók :-)))))
Kiváncsian várom a te remekműveidet! :-)

Névtelen írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 19 post on Aug. 31, 2009. Thanks again.

Linsey írta...

A képeslap után, amit készítettél biztos vagyok benne, hogy nem tudod/fogod elrontani a papírokat:) Nagyon várom a hagyományos munkáidat is:)

kisvirág írta...

Nagyon sok szép dolgod van. Ne félj belevágni. A legjobb ötletek nálam pl. akkor szoktak születni, mikor elrontok valamit és valahogy ki kell javítani, el kell takarni. Olyan szuper digiket csinálsz, nem lesz gond a hagyományossal sem, csak hajrá!!! ;)

Timcso írta...

Én is csak biztatni tudlak!! Mindent bele!Ennyi gyönyörűséget vétek lenne évekig tárolni és nem felhasználni!:)Az elrontásról csak annyit, hogy pl. nekem akkor is jó ötletek szoktak eszembe jutni, ha elrontok valamit és azon gondolkodom utána, hogy hogyan tudnák hasonlót készíteni! Kíváncsian várom az alkotásaidat és köszönöm a "reklámot"!:)))