2009. szeptember 27., vasárnap

Kékségek és nyeremények

Először is, megmutatnám az első (de nem utolsó) munkámat az AnnaBV kreatív csapattagjaként. Nagyon szerettem ezzel a készlettel dolgozni. Már Tincinél beleszerettem, ezért is jelentkeztem a csapatba :) Tényleg nem vagyok oda a kékért - a farmeromon kívül nincs is más kék cuccom -, de ezek a kékek rabul ejtettek. (Be is szereztem emellé másik két kék készletet :D)

Ez egy fantasy-szerű oldal lett. Mindenképpen a zongorabillentyűket akartam felhasználni, úgyhogy ahhoz kerestem képet a neten. Mivel a képen a táncosnő ruhája piros volt, némi digiszabászatot igényelt a dolog. Anna csodás készletei @ a ScrapMattersnél.

*********************************************
This is my very first (but surely not last) LO as a CT member for AnnaBV Designs. I love to work with this kit. I'm really not a blue-fan, but its colours are soooo beautiful. Actually, this is a kind of fantasy page. I wanna work with the keyboard, so I search a pic on the web. Her red dress turned into blue to fit into my page :)

Photo by James Young ( of Dancer Brianne Schenkel)

AnnaBV - The Ballad of the Night
@ ScrapMatters

Mutatok még egy kék oldalt :) Úgy látszik, ma kék napom van!
Mivel a láttam csak meg, hogy a Pixelcanvason kiárusítás van, és a kosaramban már régóta őrizgettem egy-két cuccot, most kaptam az alkalmon, hogy 40%-kal olcsóbban hozzájuk juthatok. Nagy vétel volt! ;) Két VP készlettel lettem gazdagabb: He's Royalty és Night Bird, meg még két VP maszkot is betettem melléjük. Így, mikor kibontottam a kis csomagot, annyira adta magát Szotyi kihívása, ahol Didó oldalát kell liftelni (szept. 30. a határidő!!!). Van egy kedvenc képem tőle, de nem találom a mi galériánkban. Valahonnan a netről vadásztam még le anno. Nem kell magyaráznom, miért imádom: minden ízében tökéletes. Ezért sem nyúltam hozzá nagyon, inkább csak "átszíneztem". Ez talán nem egyezik teljesen a liftről alkotott felfogásommal, de vétek lenne hozzányúlni akárcsak egyetlen porcikájához is. Remélem, Didónak is tetszik :)

UI: Muszáj ideírnom, mert most láttam a Pixelcanvason, hogy maga VinniePearce dicsérte meg az oldalam. OMG!!!!

******************************************
I think, I have a "blueish" day :) I bought 2 blue kits by Vinnie Pearce. As I repacked them I thought they will be perfect for the lifting challenge by Szotyi. We have to lift todido's (aka Dido, DidoDesigns) wonderful pages. I picked one of my fav LOs by her and turned into blue. I let the whole arrangement because it's so perfect. I hope she likes it :)

My LO

Todido's LO

És végül: akkora mákom volt most!!! Éppen írni akartam a blogomba, beléptem, és látom az olvasnivalók listájában, hogy a MystiqueDesignsnak új készlete van! Rögtön rá is kattintottam a blogra, és olvasom, hogy itt van 3 kupon a boltba az első 3 emberkének. Gondoltam, próba, cseresznye! És képzeljétek: sikerült!!!! Úgyhogy ma megkaptam bónuszba a legújabb, Happy Ending kitet :D El sem hiszem! Pedig 20 perccel a blogkiírás után néztem csak meg a butikot!

************************************
I'm very lucky today. I went to Brydka's (MystiqueDesigns) blog and I see that she has 3 coupons for the quickest ones :) And it seems, I'm very quick :D That's what I got:

4 megjegyzés:

Timcso írta...

Gratulálok! :)Én még csak most megyek megvásárolni!!

Unknown írta...

Gratulálok :) és a kék oldalad nagyon tetszik :))

Kriszta (hozak) írta...

Gratulálok itt is! Nagyon szemfüles voltál.

Osli írta...

csodaszépek az oldalaid, és a készlethez meg gratulálok. nagyon szép kitet sikerült megcsípned :)