2010. február 21., vasárnap

Egy kis vintage (Honey Designs)

Miss Honey Vintage Dream c. készlete régies stílusú elemeket vonultat fel. Némileg távol áll a stílusomtól a vintage, úgyhogy megküzdöttünk egymással - én és a készlet. Szerintem én győztem :D (A készletben nem igazán találsz olyan papírokat, mint amik az én oldalaimon vannak. Ezeket több rétegnyi papír különböző blendingjével csináltam. Így sokkal érdekesebb hatásokat lehet elérni.)

Fotó: TimelessImages, deviantart



Kapható a DigiScrapBooking.ch boltjában



5 megjegyzés:

Krisz írta...

Janka ez valami csodálatos lett! Tényleg Te győztél! Tőlem is távol áll, úgyhogy megértelek! :)

Faragó Adrienn írta...

Hűűűűhaaa :) ez valami csodás lett. Én is küzdöttem az enyémmel. :)

Judit írta...

Gyönyörűek az oldalaid, az első a kedvencem. Biztos a győzelmed, fantasztikus lett!

Osli írta...

Egyértelműen te győztél, és Honey is az oldalaiddal. Néha én is küzdöttem a készleteivel, de azért hiányzik, mert szerintem nagyszerűek a munkái. A tiéd meg most csak mégjobbá tette :)

Eszter(beszteri) írta...

Bizony, hogy te győztél, fantastzikus lett mindkét oldalad! Bár nekem az első a nagy-nagy kedvencem, és nem csak a te oldalaid közül, hanem úgy általában is! :)