2010. április 27., kedd

Freebie Alpha

Helló Mindenkinek!
Szép napunk van, majdnem igazi tavasz, közeledik a Vappu, a finnek május elsejei vigassága :) Úgyhogy akár ez is lehetne az apropója annak, hogy készítettem az előző készletemhez, a Bloomhoz egy ABC-t. Chipboard betűk, magyar kiosztással, kétféle színben, kis- és nagybetűvel egyaránt :) Kizárólag személyes használatra készült! Remélem, tetszik!

*****************************************
Hi Everybody!
It's almost May, real springtime in Finland, that means it's already above 10 degrees, LOL. Vappu, the big Finnish party on the 1st of May, is coming.
It could be the point why I created a freebie alpha for you :) The chipboard letters are in 2 colours (coordinated with my freebie kit Bloom), upper and lower case letters + characters available. My kits are personal use only! I hope you like it.


Sorry, the download link is no longer available.

 

8 megjegyzés:

LaceE írta...

Naná, hogy tetszik. Ügyi vagy :)
Már viszem is :) Köszi :)

Lululu írta...

Köszönöm szépen! Ez szuper! Épp egy fél órája csodáltam a scrapbook.hu-n is az oldaladat és a betűidet.

Kriszta írta...

Ez nagyon klassz. Az előző oldalaidon is megcsodáltam. Már töltöm is. Köszönöm.

Mounier Noémi - Kolibri írta...

Én vittem! Csodás! :)

Unknown írta...

NAGYON klassz én is vittem! köszi :)

Rucola Designs írta...

Fú, naccerű! Vittem, köszi! :)

Timi írta...

Szuper, vittem, köszönöm szépen! :-)))

CraftCrave írta...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [27 Apr 02:00pm GMT]. Thanks, Maria