2010. június 25., péntek

Újra nyeregben :)

Didó hosszú szünet után újra itt, a scrapvilágban :) Sorban készíti a kis kiegészítőket. Remélem, nemsokára meglep majd bennünket egy vadiúj teljes készlettel is, de addig nézzétek csak, mit készített nektek. Tegnaptól kapható az After5 boltjában a Flower Fantasy virágos ecsetkészlete és a Crazy Buttons nevezetű, gombocskákat tartalmazó kis csomagja.

Én mindkettőt felhasználtam az oldalamhoz. A virágos ecsetkészletbe rögtön szerelmes lettem! Részt veszek Celine Navarro online tanfolyamán, ahol Celine egyik nap egy lyukasztós technikát mutatott. Ilyet szerettem volna digiben is készíteni, ezért lett lyukas az oldalam. Akartam még rá eredetileg varrást is, de végül annyira tetszett így, "csupaszon", hogy nem bántottam. A sárga most a lételemem: mindig feldob, jó kedvem lesz tőle. A kékhez pedig Csenge szeméből vettem mintát, mert mindenképpen ki szerettem volna emelni ezeket a szemeket. Most nagyon imádom ezt az oldalt :)





4 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Nem csak te imádod, én is! Nagyon-nagyon szép lett! :)

Tinci írta...

Ó, de gyönyörű oldalt készítettél! Légies,könnyed!

Rucola Designs írta...

Nagyon cuki és telleg imádnivaló oldal! :)

icka írta...

nem tudom abbahagyni, hogy mondogassam: csodás!!!!
nagyon-nagyon tetszik!!!