2010. július 3., szombat

Sablonok és kis kiegészítők

Didó lassan belelendül a munkába. Ismét vannak itt sablonok (és megsúgom, hogy olyanok jönnek még... anyám!), és újabb ecsetkészlet, ja és maszkok is. Na ez utóbbiak nagy kedvenceim, és keresem a minél kreatívabb felhasználásukat.

Két oldalt készítettem a múlt hétre - ja, kicsit le vagyok maradva a blogolással -, és mindegyikkel meg vagyok elégedve. Az egyikkel a friss, üde színvilága miatt, a másik pedig a fotó miatt kedves a szívemnek. (Ezúton is köszönöm a sok kedves kommentet, amit a képeimnél hagytatok!)

DidoDesigns - Feel the line template pack XI.
DidoDesigns - Crazy Buttons
WA by Beszteri (köszönöm Eszter, csodás!)
KimlaDesigns - Pink Chocolate
LilyDesigns - Cute as a button (freebie)

Mint írtam a galériában is, ez az oldal azért nagy kedvencem most, mert először, és talán utoljára engedte meg a férjem, hogy feltegyem nyilvános helyre a közös képünket, amin ő is rendesen látszik. De be kellett látnia, hogy a pótfényképpel készített oldal közel sem mutatott ennyire jól.
(A kép két évvel ezelőtt készült Siófokon.)

DidoDesigns - Vintage Photo masks Vol 02.
MystiqueDesigns - Sweet Harmony






1 megjegyzés:

Puzsi írta...

Szerintem gyakrabban megengedhetné... Nagyon szépek vagytok és nagyon szép az oldalad is!