2010. december 21., kedd

Nem tűntem el

Sziasztok!

Gondolom, most már mindenki az utolsó köröket futja karácsony előtt: ajándékok, csomagolás, készülődés, sütés-főzés. Nincs ez másként nálam sem. Bár én még a karácsonyra nem gondolok, mert annyi minden van előtte :)
Ma például be kell fejeznem a félévi projektemet, aminek teljes dokumentációja vár még ma rám. A könnyebb utat választottam, mert megkértem a tanárt, hadd írjam angolul. Nem tudom, mi lett volna, ha nem engedi meg :D Szóval tegnap még terveztem ezerrel. Ma nekiesek a szöveges részének, aztán azt is formába kell önteni InDesignnal.

Ráadásul mára elért a dögvész. Az itthoni enyhe idő kedvez a baciknak, szóval rám is rámtaláltak. Nem jól viselem az ilyesmit, pláne ilyenkor, amikor millió dolgom van.

Készülget egy új készlet is, amit szerettem volna már ezen a héten megjelentetni, de talán a jövő hétre kész is lesz :D Annyit elárulhatok, hogy NAGY lesz :)

Mindenkinek nagyon kellemes karácsonyi készülődést kívánok.

6 megjegyzés:

evadraga írta...

Gyógyulgass Janka! :) Majd mutizd meg a Projectet, ha szabad. BigHugs :)

Bíró Ágnes írta...

Gondoltam, hogy valamin nagyon dolgozol! :) Majd ha lehet mutasd meg, én is kíváncsi vagyok.
A dögrovás ismerős..Gyógyulj meg hamar!!

Kisnyul / Andi írta...

Jobbulást neked. Az enyhe idő mínusz hány fokot takar nálatok? :)

Projectre is és a készletre is nagyon kíváncsi vagyok!

Kellemes Ünnepeket!!!

Ágicza írta...

Mielőbbi gyógyulást Janka, sok erőt és kitartást :)

Békés Ünnepeket kívánok!

Toni írta...

Remélem már meggyógyultál! Kiváncsian várom az újat!

DAnett írta...

Nagyon boldog, békés, szeretteljes karácsonyi ünnepeket kívánok Nektek! puszi :)