2011. március 28., hétfő

Csak úgy...

Már 1-2 hete biztos tartogatom ezt az oldalt. Múltkor le voltak árazva Vinnie cuccai, és mivel ő az egyik nagy kedvencem kezdetektől fogva, gondoltam, megveszem az egyik pakkját. Sokat vacilláltam a hasonló palettájú Journey Back és a Teal Ambition között. Mindkettő fantasztikus, de végül a kicsit lágyabb Journey Back mellett döntöttem. Meg még beszereztem Shaui gyönyörű ecsetcsomagját, mert az is a "must have" kategóriába tartozik.

No, mikor előszedtem a készleteket, nagyon nyomi hangulatom volt, és mindenképpen valami inspiráló, lelket öntő idézetet szerettem volna oldalba foglalni, ahol a fotó nem játszik nagy szerepet. A választott idézet a One Tree Hill talán 3. sorozatának utolsó részében hangzott el, és nagyon-nagyon megfogott. Már felhasználtam egy részét Csenge fotókönyvében is, ebből látszik, mennyire szeretem.

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gyönyörűűű! Biztosan segített.

do írta...

Csodaszép!