2011. március 10., csütörtök

Csodás betűsablonok

A címből már ki lehetett találni, hogy Didó legújabb, nagyon különleges sabloncsomagjait fogom bemutatni. Csináltam már régen hasonló oldalt, ahol egy fényképet egy szó formájára alakítottam, és azt díszítettem. Az az oldal is nagyon kedves a szívemnek, mert Zalán legelső fényképét tettem mögé, és a születésének történetét meséltem el rajta úgy, ahogy én megéltem. (Aki nem látta, itt megnézheti.) Majd két évvel később újra alkothattam egy ilyet Didónak köszönhetően.


Két sabloncsomagot is készített: az egyik minden díszítéstől mentes, és rajtad áll, mivel alakítod a saját képedre (Word templates); a másik szépségesen visszafogott elemeket is tartalmaz (Word clusters). Azt hiszem, mindkettő telitalálat! Biztos, hogy csinálok még belőlük további oldalakat, mert tudjátok, mennyire imádom a betűket :)

A sablonok az After 5 Designsnál kaphatók.




0 megjegyzés: