2011. március 22., kedd

Új Yabo-kihívás

A márciusi ünnepre való tekintettel, a Yabo e havi kihívásában arra kérünk benneteket, legyen az oldalatokon zászló, illetve témaként a testvér(i)séget jelenítsétek meg. Az i azért került zárójelbe, hogy ha valaki kedvet érez, nyugodtan ragaszkodhat a márciusi ünnep oldalba foglalásához.

A kihívásról itt olvashatsz bővebben, illetve megnézheted a CT alkotásokat is.

Határidő: április 17. éjfél
Nyeremény: egy 3600 Ft értékű, tavaszi ajándékcsomag teli fincsi dolgokkal.
(Ne felejtsétek el, hogy a kihívásra készült alkotást el kell küldeni, nem elég linkelni!)

Én egy képkeretet készítettem, mert már régóta ki akartam próbálni. Viszonylag gyorsan elkészíthető, de én mindennel szüttyögök, szóval nekem ez sem ment gyorsan. Zászlóként az egyik BoBunny-papír körmintáját használtam, amiket varrógéppel egymáshoz varrtam. Szerettem volna megmutatni, hogy a zászlónak nem feltétlenül kell hagyományosnak lennie, nyugodtan elrugaszkodhattok a megszokott formáktól.

keret by Ikea
Yabo - Kraft címkék + nagy lapos szegecs
BoBunny - Alyssa
My Mind's Eye - Bloom & Grow

3 megjegyzés:

do írta...

Odáig vagyok ezért a kevésbé sem hagyományos zászlóért! Fantasztikus lett a képed!

DAnett írta...

Imádom! Úgy ahogy van! Már régóta szemezgetek egy ilyen projekttel én is...most szerintem ihletet is kaptam! Zseináli vagy :)

Toni írta...

Nagyon jó lett! Tényleg nem mindennapi a zászlajod!