2011. május 4., szerda

Élek... még egy ideig

Sziasztok újra!

Csak szeretnék szólni, hogy élek még, megvagyok, de ha így folytatódik, már nem biztos, hogy sokáig... :D Rengeteg elmaradt blogolnivalóm van!

Ma kijött az új minikészletem, amiről talán délután tudok írni pár sort. :)

A 8 órában melózás állati strapás. Most is mh-ről írok, amíg nem veszik észre :P 6 óránál előbb nem érek haza. Utána kéne mindent bepótolnom, alkotni, készletet csinálni... Gondolhatjátok, hogy ilyen stresszben no inspiration. Addig nem jutottam el, hogy a húsvéti stockholmi kirándulásunk képeit megnézzem!!! Tegnap tettem fel a gépre őket, mert mindenképpen abból akartam egy képet választani az új készletemmel készül oldalhoz. (Megnézni most sem tudtam, csak ilyen mininézetben végigpörgettem, amíg meg nem találtam, amit kerestem.)

A tesómnak készítettem egy fotókönyvet, amiből két sb oldalt láttatok a galériában. Beletettem az Esztertől és SzrJudittól kapott, Zalánnal készült ajándékoldalakat is :) Nagyon tetszett, össznépi bőgés lett a vége otthon. Szóval, ezt is meg szeretném mutatni, mert nekem most ez a szívem csücske. Már letöltöttem egy lapozgatós progit, talán vasárnap tudom blogolni.

Ja, akkor még Stockholmról sem meséltem, mutattam semmit. Most pénteken meg Zürichbe megyünk... Ja, kicsit sok utazgatás került egy helyre, nem is bírom követni. Még jó, hogy a bőröndöt nem vittem le a pincébe :D Pénteken reggel megyünk, így sajna lemaradok a hétvégi hepajokról :( Ahogy meg kinéz a hetem, azt sem tudom, valamit tudok-e alkotni hétközben. Jaj, engem ez kiborít. Alig várom a május végét!!! SEMMIT nem fogok csinálni!

Azt akkor már el sem mondom, hogy két hete nem bírtam kitakarítani a lakásban, így tegnap már muszáj volt. Portigrisek (már rég nem cicák) küzdöttek az életben maradásért. A fürdőnk meg már lassan balkáni állapotokat mutatott :( Mentségemre legyen mondva, hogy nagyon szoknom kell azt, hogy ilyen kevés szabadidőm van. Nem is értem, hogy csinálja az, akinek még a gyerekek is ott vannak. Meg még főz is :D RISZPEKT!!!

Meg persze itt van a hétvégi iNSD, amire mindenhol készülünk - az sb.hu-n és a boltban, a 7th Heavenen kihívásokkal, freebie-vel, akciókkal. Ha azt mondom, hogy ki sem látok a fejemből a rengeteg teendő miatt, akkor nem túlzok. Szerintem a következő két napban nem alszom...

Szép hetet nektek!

4 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

Ó, én meg azt hittem, hogy nekem sok a dolgom... No de föl a fejjel, minden rohanásnak eljön a vége. És hogy majd nem csinálsz semmit azt nehéz elképzelni ;) Mindenesetre jó utazást és töltsd a majdani szabadidőd csakis a saját kedved szerint!

Margó írta...

Még olvasás közben is érzem, ahogy beleélés közben, kezd összenyomni a rengeteg tennivaló!!! Szerencsére, Te Janka annyi energiával bírsz, hogy ügyesen rendezed a dolgaid!! Remélhetőleg előbb-utóbb szabad időd is lesz, amikor újra energiával töltekezel:-))

DAnett írta...

Teljesen megértelek Janka, hasonló cipőben járok...(és szerencsére én is már kiraktam a tigirseket is a kecóból...de reggel láttam, hogy visszaosontak a küszöb alatt :( ). Kitartást kívánok Neked és sok erőt!! Jó kirándulást, nagyon szép helyre utazol :)

Kata írta...

Ne aggódj! Hozzá fogsz szokni az új helyzethez és akkor megint ura leszel az idődnek (és nem fordítva). Kitartás!