2011. június 15., szerda

Fény derül a titokra + játék & freebie

Olyan fantasztikus szerencsében volt részem, hogy Ágival (Mörjike) készíthettem egy készletet. Az ötletet még én vetettem fel neki egy-két hónapja, aztán csak tolódott a dolog. Közben a boltomból is kiléptem, ami nem éppen szerencsés ilyen helyzetben. Hál' Istennek, Ági így sem gördített akadályt a közös munka elé, így nagy lelkesedéssel belevágtunk.

Nagyon jó volt együtt dolgozni, tervezgetni, milyen legyen. Ági hozta az alap palettát, amihez én még beszavaztam a sárgát, a téma pedig közös ötletelésből született. Az eredmény pedig egy csodás készlet, amire mindketten büszkék vagyunk. A kit címe, Renewed Spirit (megújult lélek), mely a családban levő, generációk közötti "szárnyalást", a generációk során öröklődő "lelket", kapcsot juttatta eszünkbe. Ezzel a készlettel akár családi fotókönyvet is készíthettek ;)

A készlet a Design House Digital boltjában kapható
pár napig 30% kedvezménnyel

A készlet 31 papírt, 83 elemet + 2 teljes betűkészletet is tartalmaz (magyar ékezetekkel)

Az oldalak, amiket a lányok készítettek belőle:



***************JÁTÉK ***************

Reméljük, Nektek is hasonlóan tetszik a készlet, mint nekünk, sőt még egy játékban is benne vagytok. A nyeremény természetesen az új készletünk. Ehhez mindketten készítettünk egy ráadás minikitet, melyet a blogjainkról letölthettek. ;)

Játék:
Mutassatok egy (családi) fotót, amelyet szívesen oldalba foglalnátok a készletünkkel. Írjátok le a fénykép történetét röviden. A nyertest Ágival közösen választjuk ki a nekünk legjobban tetsző történet alapján.
Plussz nyerési esély: Készítsetek oldalt a freebie-k felhasználásával (nem kizárólagosan, lehet mellette mást is használni). A nyertest Random.org segítségével választjuk.

Jelentkezés: Ági blogján
Határidő: hétfő éjfél (Sorsolás: kedd folyamán)


Az én bónuszom 3 papírt és 5 elemet tartalmaz:
(most már tutira kiakadtok a pillangóim miatt :D)

Cserébe szívesen fogadok egy-egy kedves üzenetet tőletek ;)


Ági freebie-je letölthető innen / Ági's freebie is downloadable here


Várjuk véleményeteket! További szép hetet!
Janka

15 megjegyzés:

Annamari írta...

Most jövök Ágitól. Neked is írom, hogy gyönyörű a készlet, amit alkottatok!!! Imádom a színeit, az elemeket! Az inspirációs oldalak is lenyűgöznek! Gratulálok Nektek! Szeretnék ideérni a játékra, mert nagyon jó lenne megnyerni ezt a szépséget (csak már nagyon a nyaralásra készülődünk). Ja, és köszönöm a freebie-t! :))

evadraga írta...

Végigsimogattam a készlet elemeit...papírjait! :-D
Ehh, gyönyörű és finomságos minden!!!
És vagy háromszor (eddig) végignéztem a lányok oldalait...., és ha megnyerem a készletet, mindet liftelném! :-D Najó, csak a digiseket. :))
Keresek fotót, és történetet! :-) köszönöm a freebie-ket!!!

kreatívhit írta...

Totál jó ötlet hogy együtt dolgoztatok.Szép az eredmény!Én is viszem köszönettel.

Rucola Designs írta...

Klasszis! :)

Réka írta...

Istenem, de szééép! Letöltöttem. Hamarosan szerintem érkezek vmivel. :)

meagan43 írta...

thank you for this cute freebie and the beautiful kit that is based on

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 4 post on Jun. 16, 2011. Thanks again.

Rika írta...

Nagyon tetszik és még történetem is lenne... de miért nem tudok digizni?! hüpp, hüpp

treza írta...

Az imént csomagoltam ki a freebie-ket, már kattog az agyam; köszönöm! :) Fantasztikusan szépet alkottatok közösen, szívesen megnyerném!

Margó írta...

Igen, úgy gondolom, ezt hívják úgy, hogy alkotás!! Gyönyörű papírok, elemek. Hangulata van, mégpedig az, amit Ti megálmodtatok!
(Én szeretem a pillangókat, a Tieid pedig mindig különlegesen szépek:-))
Gratulálok és megyek Ágihoz is és jelentkezem! Köszönöm a lehetőségeket!

N Zsuzsa írta...

csodás a készlet, és az elkészült oldalak is lenyűgözőek!! Köszönöm!!

evadraga írta...

Janka, csodálatos a készlet!!! Ó, már ezt leírtam, de nembaj. :-) Jelentkeztem Áginál, vittem egy oldalt.
Nagyon köszönöm a bónusz-freebie-ket! Minden pillangódat imádtam eddig. ;-)

Toni írta...

Csodaszép lett lányok! Nagy gratula!

erzsocica írta...

Gratula neked is a közös munkához, nagyon szép készletet hoztatok össze.
A játék és a freebie is klassz lett, köszönöm. A pillangóidat imádom, szuperek :o)
Sajnos a dátumot elnéztem, de azért gondoltam megmutatom az én fotómat, és hogy mit alkottam:
http://elizakittydreams.blogspot.com/2011/06/jatek-renewed-spirit.html

Kisnyul / Andi írta...

Köszönöm!