2012. március 16., péntek

Hurrá, nyaralunk!

Említettem pár napja, hogy elutazunk nyaralni. Nagyon hirtelen jött az ötlet, és őszintén szólva, engem lepett meg a legjobban, hogy meg is valósul :D (Férjem nem éppen a spontaneitásáról híres. Aki ismer minket, az tudja, miről beszélek.) Két hete elemi erővel fogott el az érzés, hogy sárga, melengető napfényre van szükségem, de azonnal. Eddig soha nem volt gondom az itteni hosszú téllel, de most valahogy jól jönne a feltöltődés. Idén leszünk 9 éve együtt, és tulajdonképpen a nászutunkon kívül (amit 5 másik barátunkkal töltöttünk :D) nem is voltunk együtt hosszabban nyaralni, csak pár napos kiruccanásokra. Az egyetem alatt én nyaranta dolgoztam, hogy segítsek finanszírozni a tanulmányaimat, amióta meg Ákos dolgozik (és itt kint van) az összes szabadsága a hazautakra ment el. Magyarán választottunk: hazamegyünk 2 hétre vagy nyaralni valahova. :(

Mindenesetre most végre összejött, és remélem, felejthetetlen lesz. Mivel eddig nem voltunk semmi extrább helyen, leszámítva az esküvőnket, amit Zakynthoson tartottunk, úgy gondoltam, merítsük mélyre azt a bizonyos kanalat. Hátha többet nem lesz lehetőségünk ilyen gondtalanul eltölteni egy kis időt egy spéci helyen. :) Még akkor is, ha állati hosszú lesz az út odáig. És hogy hova? Thaiföldre lesz szerencsénk eljutni. Igen! :) Ha nagyon szerencsések leszünk, ezt itt mind látni fogjuk. Fülig ér a szám!

A Phuket sziget Dél felől fényképezve


Nem igazán fogunk várost nézni meg ilyenek, inkább a természet felfedezésére fordítjuk a hangsúlyt. Szeretnénk minél több szépséget és napsugarat magunkba szívni. Ha megjöttünk, mindenképpen írok élménybeszámolót, és tutira jövök egy albummal meg sok-sok oldallal. Most egy ideig akkor nem jelentkezem. Küldök meleget és napsütést!

Szép tavaszt!

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Jó nyaralááááást!!!!