2012. május 24., csütörtök

Megjött a fotókönyvem - UPDATE

Már két napja igazából, de nem igazán értem rá kiposztolni. A vicces, hogy még megnézni sem tudtam egyszerre, csak két-három részletben, mert most nagyon benne vagyunk valamiben. Szóval két rohangálás között belelapoztam, letettem, újra hazaértünk, belenéztem...

Abszolút elégedett vagyok. Imádom a borítót! Didó és Ági freebie készleteiből raktam össze. Szokás szerint az ArtsCow-nál rendeltem meg, mert kaptam ingyen kupont, így csak a szállítást kellett fizetnem, illetve azt a plussz 2 oldalt, amit hozzátettem. Ja, azt még nem is mondtam, hogy a tavalyi kedvenc digioldalimat tettem bele. Örülök neki, hogy évente csináltatok belőlük egy fotókönyvet (ez már a 3.), mert így tényleg kézzel fogható változatban is megvannak, nem csak a gépen meg a galeszban. Felépítésre teljesen ugyanolyanok: fehér háttéren vannak az oldalak egy kis árnyékkal megdobva, picivel kisebb méretben, hogy teljesen látszódjanak. Ha ajándékoldal az illető, akkor odaírom, kinek készült (név és nick név).

DidoDesigns - Blog Hop freebie
Bíró Ágnes - In Love freebie
Anna Aspnes - Find my Way No2. 
FeiFei's Stuff & Paislee Press - Montage
font: Lobster, Tusj

Az egyetlen gondom az itteni fotókönyvekkel, hogy nincs hozzájuk sablon. Felvettem velük a kapcsolatot, hogy mondják már meg, mekkora az egyes könyveknél a vágószél (bleed), hogy lehessen vele számolni, de nem tudják megmondani. Rejtély. Talán mert a cég amcsi, de Hongkongban készítik a könyveket... Viszont már egész jól haladok a sablonok tökélyre fejlesztésében. Főleg a borító macerás, mert ott hatalmas bleed van, és más ez a sima könyvnél és más a Deluxe-nál. Amint lesz időm próbálgatni, hogy pontosan mekkora, csinálok egy sablont, és közkinccsé teszem, mert rengeteg bosszúságtól kíméli meg az embert.

UPDATE
Gyorsan felvettem a fotókönyv lapozgatását videóra, megvágtam, és most tessék. Remélem, már mindenki elégedett. :)


Jó hétvégét nektek!

8 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Ízléses.Szívesen megnéztem volna a belső tartalmat is.

Gabi írta...

Mennyire jó lehet ez ! Nagyon szívesen végiglapoznám én is !

ziti írta...

nem is mondtad, hogy végre megkaptad. pedig már úgy izgultam miattad. ;)
hi-hi, én is a tavalyi scrapbook oldalaimat várom életem első fotókönyvében. ráadásul egyszerre rendeltük a könyveket. :) mik vannak? ;)
én is örömmel végiglapoznám a könyved.

Gabi írta...

Köszi szépen a viedót! Még mindig nem olyan, mint élőben lapozni végig, de azért ilyen messziről így is nagyon szép! :-)

evadraga írta...

De jó, hogy kinyitottad a könyvet nekünk Janka! :)))))))) Gyönyörűűűűűűűűűűű!!!!

Katie írta...

Hát ez nagyon szép lett. És remek ötletet adtál, hogy legyen némi szegély az oldalak körül, már én is jártam úgy, hogy lemaradt valami. Jó volt Veled 'végiglapozni'!

Unknown írta...

tök jó, hogy készítettél lapozgatós videót! egyre jobban tetszik ez a megoldás, hogy kisebbre veszed a digi oldalakat, mint a könyv lapjai, és körben fehér marad a lap. Legközelebb én is így csinálom :) ja és szép lett a borítód!

Lululu írta...

Nagyon tuti lett a fotókönyv. Ha csinálsz sablonokat, annak nagyon fogok örülni, mert majd én is tőlük akarok fotókönyvet rendelni (az USA-s kirándulósat), és kis időt eltöltöttem a honlapjukon pár napja azzal, hogy megtudjam, mekkorák is pontosan az oldalak. Jól látom amúgy, hogy ez síkban nyitható?