2009. május 3., vasárnap

Scrapbook Napok - wordartos kihívás

Halihó!

Megjöttem a kihívással :) Nálunk egy óra múlva éjfél, úgyhogy ennyit csalhatok.
A feladat nagyon egyszerű: készíts oldalt a wordartok felhasználásával! Ennyi, nem több!



Tudnivalók:
  • Az elkészült oldalakat a scrapbook.hu "janka wordartos kihívása" nevű galériába (május 4-i algalériába) kell feltölteni.
  • A kihívás hétfő 00.01 h-tól kedd 24.00-ig tart.
  • A nyerő oldalt még nem tudom, hogy fogom kiválasztani :) Bocsi!
  • Nyeremény lesz: hagyományoshoz szükséges cuccokra gondoltam (kis ösztönzés mindenkinek), de ha nagyon nem jó, egyezkedhetünk is ;)

XOXO

6 megjegyzés:

Sabee írta...

szuppperek!!! vittem is :)

csuti írta...

Jaj de jó! Viszem is és mindenképp készítek oldalt! Kösziiiii!

Ányi írta...

ú, de klasszak, vittem!

Ui: Janka, a belépsz a scrapbook.u-ra, léyszi írd me, oy nem tudok belépni, mert nem tudok a' betűt írni, a nickemben me az van...
Ja, én mé 1-2 betűt nem akar elfoadni, nem tiudom, mi baja a épnek :-(

Kata írta...

Gyönyörűek! Fogom használni versenyen kívül is, az biztos :)

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Alpha(s),Font(s), Word Art(s) post on May. 16, 2009. Thanks again.

Digi Free írta...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 06 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 07 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).