2009. szeptember 3., csütörtök

Full of Romantic freebie :)

Sziasztok! Itt vagyok, ahogy megígértem, és hoztam a freebiet. Kedvenc varrós könyveim ihlették, melyek Tone Finnanger ügyes kezét dicsérik. Várom a megjegyzéseket, kritikai észrevételeket... csak óvatosan, mert szívem csücske ez!
Köszönöm Sabeenak, Tincinek és Ányinak, hogy csodálatos oldalaikkal hírverést csaptak a készletnek!
****************************************
I'm here and I've brought a freebie for you. I'd love any comments you leave me here. :)
I thank Sabee, Tinci and Ányi for making wonderful LOs from my kit!

Az enyém / My LO
Sabee
Tinci
Ányi





A freebie és a letöltési link már nem él. 
Sorry, the freebie and the download link is no longer available.

20 megjegyzés:

Zsu írta...

Nagyon bejön! Köszi! :)

altalena írta...

Nagyon csodás lett Janka! Nemsokára jövök is egy oldallal:)

Ányi írta...

Én is szerettem és most is teccik! Nagyon ügyes vagy és büszke vagyok rád! :-)
Sok sikert a készlethez!

Noncsi írta...

Hű, Janka csodaszép készletet készítettél. Nagyon-nagyon tetszik. Köszi szépen! :) És tényleg csak így tovább, még, még, még... ;)

Osli írta...

igazán nagyon tetszik nekem is.
szuperül megcsináltad.

T írta...

wow! gyönyörűséges!! már viszem is!! és nagyon köszi!!!

Unknown írta...

Én is imádom a készleted!! Remélem még lesz időm egy újabb oldalra belőle :))

Névtelen írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 11 post on Sep. 03, 2009. Thanks again.

LaceE írta...

Elismerem, hogy szuper jó készletet készítettél. El is viszem rögtön :) Köszi

LOFT írta...

This is lovely!! Thank you SO much!

Vera írta...

Hűűű Janka, nagyon nagyon szép ez a készlet, mostanában ritkábban digizek (pedig szeretem azt is), de ha nincs ellenedre nagy hibrides lévén majd papíron újra látod! :)

icka írta...

Tényleg csodaszép, köszi Janka, igyekszem majd készíteni belőle valamit!

beszteri írta...

Gyönyörű lett, a galériában pont figyeltem a képeket is, amiket a többiek készítettek vele. Azt hiszem, én is csinálok belőle valamit, annyira szép! nagyon köszönöm! :)

Budaházi Brigitta írta...

Janka, én még csak most gratulálok! Nagyon szép, finom, az elemek tüneményesek, a papírok pedig elegánsak. Valóban a teli romantikával, találó az elnevezés is. Gratulálok, csak így tovább!

Rucola Designs írta...

Nagyon gyönyörű, finom kis készlet! Töltöm, köszönöm! :)

Bea írta...

Csodaszép lett, Janka! És úgy az én világom is. Vittem, és köszönöm! Még-még-még. :-)

Linsey írta...

Nagyon szép, finom színek, örömmel vittem, köszönöm!:))

Adélka írta...

Valóban csudijó lett!! kedvenc színeimmel van tele! Vittem én is:-*

F.B. Dóri írta...

Nagyon gyönyörű készlet! Nagy Tilda rajongó lévén, rögtön elvarázsolt. Már tudom miből lesz az új sablon a varrós blogomba. ;) Köszönöm szépen!

C. írta...

Kedves Janka!

Gyönyörű ez a készlet, felhasználtam a blogomhoz. Íme: http://babaruhabazar.blogspot.com/

Köszönettel tartozom érte!