2009. szeptember 2., szerda

Jöhet a monszun! :D

Azóta áhitozom egy ilyenre, amióta itt kinn vagyunk. Már a nyár is elég esős, de az ősz egyenesen olyan, mintha egy esőerdőben élnénk. Na jó, annyira nem! De azért sűrűn esik az eső.
Szóval már keresem egy ideje a nagy Őt. Akivel szerelem lesz első látásra. Jelentem, megtaláltam:

Gondolkodtam, hogy a feketét vagy a piros modellt válasszam, de végül az univerzálisabb mellett döntöttem. Olyan csodás szavak vannak ráírva, mint strawberry, dendalion, sunshine, cottage, summer... Hát nem csodaszép??? Alig várom a hétvégi nagy esőzést ;)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

hihihi :) tök jó kis gumicsizma :))

Ányi írta...

Ó, a strawberry egyből feltűnt nekem is. :-)
Kell is ott a gumicsimma, nem messze van Nokia, a gumicsimma-gyártás hazája :-)

Janka írta...

Ja, de azok a Nokia csizmák tök gyépések. Trágyahordó-gumicsizmák :P Ez viszont trendi :)

LaceE írta...

Jól is néz ki. Jöhet most már minden :)

Linsey írta...

Nekem is tetszik!:)