2009. szeptember 21., hétfő

Twilight - avagy 3 a magyar igazság :)

Kicsit eltűntem, nem volt kedvem alkotni :P Nem mondom, hogy teljesen, hiszen készül az új e-magazin nagy erőkkel, szóval inkább most oda összpontosítottam. Viszont ezt az oldalt meg mindenképpen szerettem volna megcsinálni, még ha nem is sikerült elkészülnöm a kihívásra vele :P Igen, a CEWE filmes kihívása volt az apropója a dolognak, de ha már nekiálltam pár napja, most be akartam fejezni.
Újra előveszem a korábbi twilightos oldalaimat, hogy együtt mutathassam meg őket :) Lesz még ebből az utolsó készletből, mivel eredetileg egy Jacob-Bella oldalt szerettem volna csinálni, de nem engedte magát :)

***************************************************
I was gone a bit, I lost my mojo :P In the background we are working on the new e-magazine, so I'm not totally lost, but focussed on that.
This LO was marked out for CEWE Challenge but I wasn't ready :P So, here is my newer LO and I show you my previous Twilight-pages again. Originally, I wanted to make a page of Jacob and Bella but it didn't work :P

HoneyDesigns - Waiting for New Moon
Font - Twilight
OopsieDaisy - Tru Blood
Font - Twilight
NumbBumm - Meadow
Bintys - Meadow mask
brush - Twilight by ?, Demolished Crack by Env1ro
Font - Twilight

Egy kis vicc a végére. Délután találtam, és majdnem lefordultam a székről a röhögéstől :D


8 megjegyzés:

Ányi írta...

Ez a 3. oldal naon ott van, iszonyatosan tecik! Bár hangulatában az első kettő tán jobban illik a filmhez, nekem mégis ez a kedvenc :-)

Unknown írta...

Hűű a legfelső képbe beleszerettem :) Gyönyörű lett! Most rajtam is újra kitört a Twilight-láz :) muszáj folytatnom a könyvek olvasását :)

Rucola Designs írta...

Meseszép! Nekem is ez tetszik legjobban a 3-ból. bár én nem láttam a filmet. :)

icka írta...

Gyönyörűek, Janka! Nekem is talán a felső a kedvenc, de a többi is nagyon tetszik.(Kovaxkát meg már rá kéne venni, hogy nézze meg a filmet, úgy emlákszem meg is ígérte!)
Szegény Bambin meg hülyére röhögtem magam!(Bocs Bambi!)

Faragó Adrienn írta...

Mind a három kép nagyon jó, de nekem a 2.-ik a kedvencem. A filmet még én se láttam, de kiváncsivá tettél. Ha lesz egy kis időm meg is fogom nézni. :-)

T írta...

wow!! csúúúúúúúúcs mindegyik!!!
és ha nem baj, megkapod tőlem is a blogdíjat!!!
szép napot!!!

Vera írta...

Gyönyörűek, nagyon elkaptad mindnél a hangulatot! Grat! (a bambis kész... :D )

Linsey írta...

Imádom, nagyon hozza a hangulatot!:))