2009. szeptember 24., csütörtök

Új CT tagságok

Bár nem vagyok az a gyűjtögetős típus, de ezeket meg kellett próbálnom. Mindig csábító az őszi és tavaszi ct kiírások idején a neked tetsző dizájnerek csapatába jelentkezni. A saját eddigi tapasztalataimból okulva azonban most csak erre a két helyre adtam be, és nem is vállalok többet. Ha összejönnek a dolgaim, így is bőven elég munkám lesz!
Tehát először is a HoneyDesigns csapatába kerültem be. A 17 (!) éves lányzó eddig freebieket gyártott, s csak nemrég óta készít eladásra is. Nagyon tetszik, amit csinál, így jelentkeztem, és bevett. Nem tudom, mikor kezdődik a "munka", mert mintha ez még neki sem lenne világos. :) Most gyűjtögeti a csapatát.
A másik dizájner, akit megpróbáltam, és ma visszaírt, Vörös Anna, aki AnnaBV néven árulja csodás készleteit. Be kell, hogy valljam, Tinci révén hallottam róla (őt is bevette a csapatába), de nagyon örülök, mert gyönyörű dolgokat készít. Jó dolog magyar dizájnerek csapatában lenni, remélem, nemsokára egyre több lesz belőlük :)

7 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Őszintén gratulálok, szerintem sok örömöd lesz ezekben a tagságokban, mert nagyon tehetségesek és meseszép dolgokat csinálnak a dizájnerek! :)

Tinci írta...

Jujjj, de nagyon örülök a tagságaidnak! Főleg annak, hogy együtt lehetünk majd egy csapatban! Gratulálok, Janka!

Faragó Adrienn írta...

Janka, nagyon nagy gratula a tagságokhoz :-)

Ányi írta...

Gjatujájok! :-)
Megyek is nézelődni, hová kerültél :-)

pamacsdesign írta...

Úh ,imádom Honey-t,figyelni fogom majd,hogy miket gyártotok.Gratulálok és sok sikert:Panda

Unknown írta...

Hű, nagy gratula Tőlem is Janka :) Annáról még nem is hallottam, de szuper dolgokat csinál.

Linsey írta...

Nagy-nagy gratula!:))))