2012. augusztus 30., csütörtök

Kicsit szétcsúszva

Egy rövidke bejegyzés következik. Csak szólok, hogy a blogom háttere ideiglenesen eltűnt. A hiba az én készülékemben van: költöztetjük a szervert, és néhány blogelem azon volt. Nem kell aggódni, majd visszaállítjuk, amint ráérünk :)

A szobarenoválással még sehol sem tartunk :( Holnapra talán már lesz próbafesték a türkiz falhoz. Úgy gondoltam, előbb egy kis mennyiséget kevertetünk ki, felkenjük és megnézzük, milyen. Igaz, a fal tele van ragasztgatva mintákkal, de azért egy 3x5 cm-es papírdarabon vizsgálni a színeket más, mintha felkenném a falra. A hétvégén viszont megemberelem magam, és kifestek mindenhol. (A szekrényben egyébként már kitapétáztam, szóval azért haladtam valamelyest.) Majd jövök a részletekkel!

2 megjegyzés:

Merika írta...

Hű Janka annyira kíváncsi vagyok, a tervek csodaszépek! Biztos szuper lesz minden! Már várom!

icka írta...

hát kitartás Janka! volt részem ilyenben, úgyhogy együtt érzek veled!
de a végeredmény biztos kárpótol majd! várom a részleteket!