2010. január 23., szombat

MMI - Üzenet a jövőbe (Message to the future)

Végre én is elkészültem az oldalammal. Sabee mutatta Wilna oldalát, és gondoltam, lifteljük mindketten, mert az jó móka. Szeretem látni, ki mit emel át egy oldalból, hogyan alakítja a saját képére. Mondhatni, meg vagyok elégedve az oldalammal... :) Na jó, ez most az új kedvenc! :D

Az oldal 8x8 inches, ez az én projektméretem. A szöveget rányomtattam a papírra, majd a megszólítást és az aláírást kézzel ráírtam. Mivel a szöveg személyesre sikerült, ezért inkább kitakartam. :)
Mivel a fotó nagyon élénk volt (még régebben nyomtattam), kicsit fakítanom kellett rajta. Az egyik scrapbookos könyvemben volt egy technika, ami nagyon tetszett, és mindenképpen ki akartam próbálni: ki kell hipózni a fotót. :) Egy tálba 1:7 arányban kell hipót és vizet tenni (megj.: ha sűrű fehérítőt használsz, pl. Domestos, abból jóval kevesebbet tegyél!), majd egy másik tálba sima vizet. Tedd a fotót pár másodpercre a hipós vízbe, látni fogod, hogy azonnal fakulni kezd. Ha elégedett vagy, rögtön tedd sima vízbe, mert tovább fakul. Utána 2 szalvéta közé tettem és kivasaltam, hogy szép sima legyen a fényképem.
A pillangókat szintén egy Graphic papírból vágtam ki, mert színben éppen passzoltak a pöttyös papírhoz. :)

***********************************************
The 8 by 8 inch LO is my size for the project "Me, myself and I" together with Sabee. We both lifted Wilna's beautiful page (see the latest post). This week we wanted to create layouts focused on the future. So I wrote about my plans for this year and I addressed my "letter" to the future-myself :)



Papírok: Bazzill kraft, Graphic 45
szalagok: Craft Lover, milton: Rayher
pecsét: Kaiser "All About Me", strasszok: Anita

10 megjegyzés:

Unknown írta...

óóóóóó WOAAAAHHHH!!! Gyönyörű!!!! Sokkal sokkal jobban tetszik, mint az eredeti!!! Azok a pillangók.... és amit a fotóddal műveltél, hiperszuper :) No1.!!!

Bíró Ágnes írta...

Woooowwwww, nagyon gyönyörű. Nagyon tetszenek az oldal színei. Fú, de nagyon tetszik! Nem tudom mikor lesz merszem ilyesmibe fogni, mármint hagyományosba... pedig annyira gyönyörű!

Atyus írta...

Egy csodaszép lett! <3 Az elrendezés és a színek nagyon tetszenek, de legeslegjobban a középső rész tetszik a szalagokkal, címkével és pillangókkal. :D Gratu!

Rucola Designs írta...

Királyság! Kamilla! :D Elképesztő vagy ezzel a fotóhipózással! És a lepkék is gyönyörűek!

altalena írta...

Hűűűű Janka, de gyönyörű.... tényleg szebb mint az eredeti! Imádom a trükköket, amiket megosztotok velünk... köszönöm az inspirációt:)

Szilvi írta...

Gyönyörűséges tényleg. És micsoda fotós trükköket osztassz meg tyű.

Judit írta...

Gyönyörű oldal!!!!! Egyre nagyobb kedvet érzek a hagyományoshoz...

Budaházi Brigitta írta...

nagyon szép oldal lett. jó ránézni. teljesen Te vagy. És klassz a fotófakításos ötlet is!

Eszter(beszteri) írta...

Ó, én ezt nem is kommenteltem...?! Pedig meg mertem volna rá esküdni, hogy igen... Akkor most megteszem: gyönyörű lett, Janka!!!!! És én is elkészültem az én oldalammal.

Unknown írta...

very pretty!!!!! I feel so special!
: )